Annuleren NS International
Annuleer, wijzig of maak een nieuwe boekingBeschrijving
Wil je graag Europa ontdekken en ontspannen reizen? Wil je zelf niet de stress van autorijden? Ga dan met de trein. NS International is een platform dat je daar bij kan helpen. Via dit platform kun je namelijk zo goed als alle Europese treinreizen met elkaar vergelijken. Als je besluit met de trein te gaan reizen, dan denk je natuurlijk niet aan annuleren Maar toch kan annuleren NS International wel degelijk aan de orde zijn. Hoe annuleren NS International precies werkt, lees je hier op Annuleren.nl. Je leest waar je annuleert en hoe kun je gratis annuleren? Lees ook over de doorlopende annuleringsverzekering!
Hoe kun je klant worden van NS International?
Heel eenvoudig. Je surft naar de website. Vervolgens geef jij jouw gedroomde bestemming in en vervolgens kun je zien wat voor jou nou de meest aantrekkelijke reisaanbieder is. Via NS International kun je vervolgens een kaartje kopen. Heb je geboekt en ben je dus klant, dan kun je vervolgens beschikken over een eigen account: Mijn NSI. Van hieruit kun je vervolgens alles zelfs regelen.
Wanneer kun je gratis annuleren bij NS International?
Hoewel je wel een kaartje kunt boeken via bemiddeling van NS International, annuleer je via de vervoerder waarvoor je gekozen hebt. In het algemeen kun je zeggen dat je slechts binnen 24 uur na de boeking gratis kunt annuleren, Vervolgens krijg je bij vrijwel alle vervoerders te maken met annuleringskosten.
Wat kost annuleren bij NS International?
Zoals gezegd is dat afhankelijk van de vervoerder die je kiest. Wel kan gesteld worden dat vrijwel elke vervoerder werkt met een bepaalde staffel. Dat wil zegen dat hoe korter je voor vertrekt annuleert, hoe hoger de annuleringskosten op zullen lopen. Wil je een deel van de annuleringskosten terug? Sluit dan altijd een annuleringsverzekering af. Met een verzekering en een gegronde reden om te annuleren – zie daarvoor de voorwaarden van de verzekeraar- kun je een deel van de annuleringskosten terug vragen. Ben jij iemand die er vaker met de trein op uit gaat? Kies dan voor een doorlopende annuleringsverzekering. Je bent dan heel het jaar verzekerd en vergeet nooit meer om een losse verzekering af te sluiten. Per saldo ben je zo vaak nog goedkoper uit ook
Hoe kun je annuleren bij NS International?
Wil jij jouw treinreis annuleren? Dit kun je doen via jouw eigen account: Mijn NSI. Verder kun je gebruik maken van het contactformulier op de website en kun je elke dag bellen met NS International.
Klantenservice annuleren NS International
Het is nooit een probleem om in contact te komen met NS International. Je krijgt een eigen account van waaruit je zaken kunt regelen en bovendien vind je op de website een handig contactformulier. Je kunt NS International bovendien altijd bellen: 030-2300023. Verder is NS International actief op Twitter en vind je op de website een handige chatfunctie. Contact leggen is dus nooit een probleem.
Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen.